11.9.2011

kirpparilla


Olin tänään kirpparilla. Ne ovat mukavaa viikonlopun tekemistä. Myyrmäessä oli tänään taas iso kirppari ja sinne suuntasimme heti aamusta. Yleensä teen vaatelöydöksiä. Toki nytkin ostin muutaman vaatteen :) Nyt olen kuitenkin laajentanut ostoja. Espanjankieleen hullaantuneena ja sitä kovasti opiskelevana yritän löytää kaiken mahdollisen kielituen. Olen siirtynyt kuuntelupuolella espanjankieliseen musiikkiin. Tutkailujen ja kokeilujen jälkeen suosittelen ainakin Fran Pereaa. Hän on minulle sopivaa helpppoa musiikkia. Kauniita rytmejä ja sopii tunnelmoivaksi taustamusiiksi (ainakin niin kauan kunnes ymmärrän sanat). 




Ostin Perean ensimmäisen albumin vuodelta 2003, La chica de la habitacion de al lado. Ja koska minä en aikoinani katsonut Serranon perhettä niin tämä on minulle uusi löytö.

Ei kommentteja: