19.1.2014

on suuri ja täynnä iloa loma


ja muuta päänvaivaa aiheutti joululomamme hotellin esite. Googlesuomea oli käytetty ja moni asia jäi turistille epäselväksi. Koimme myötähäpeää ja toisaalta suurta hilpeyttä käännöksistä.

Vai, mitä ajatteletkaan seuraavasta. "Service center - kaikkien aiheesta tarvitaan..." Tarkoittaako tämä sitä, että he haluavat erilaisia tarinoita ja jutun aiheita meiltä matkaajilta vai vinkkejä siitä, miten voivat meitä palvella.

"Lobby -...tarkoituksena on elegantti, tyylikäs nojatuolit ja pöydät..." Että mitä? Olen aina ajatellut, että aulan tarkoituksena olisi toimia oleskelutilana.

Entä houkutteleeko sinua ruokapaikka, jossa syödään rikas meijeri. " syö rikas meijeri aterian valittu muoto Ruokalistamme on huipputason makuun herkullisen kokemuksen."  Ja totisesti toivoin, että saan syötäväkseni muutakin kuin pelkän huipputason makuun tarkoitetun herkullisen ruokalistan.

Apua ja aargh. Auttakaa hyvät matkatoimiston suomalaiset työntekijät käyttämänne hotellin asiakaspalvelusta vastaavia kehittämään toimintaansa 2014 -luvulle.





Ei kommentteja: